cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Search here too

Sunday, May 27, 2012

Terliuq....nak colek...

Tetiba teirngin, tetiba terliuq..... nak colek lah.. droolingggg....
 mangga dengan colek..Yumm..
Ini buah apa ni????Dah lam sangat tak makan buah ni.. Makan tahun lahh.. tetiba dapat makan..sedapp.. siap tapau.. Punya lah mahall. Sebijik RM4.00..terkeluarr anak tekak. Tapii.. nak makan punya pasal i beli gak.. Buah apa??? Buah Sentulllll.. yummmm...

18 comments:

  1. Laa lama tak.jumpa buah ni...kat kmpg i kami pange buah setui..;)
    Sedap buat colek kannn

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat kampung i tak ada. Tapi masa sekolah2 dulu berkawan dgn orang utara.. Itu yang pandai tu..sedapppp..

      Delete
  2. hurmmmm melelehhhhhhhhhhhh...

    blom pnh rse lgi buah sentul nuh

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. saya pun.. itu yg pulun sampai 2 bijik tuuu.

      Delete
  4. buah sentul?
    penah dengar je, makan tak penah.. sedap ke kak yan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap Hanie if u r a person yang suka mencuba, u boleh cuba makan buah setoi ni..

      Delete
  5. kalau kat kedah buah ni disebut buah setoi. memang sedap. kat umah saya ada 3 bijik, besar2 lak tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedapp.. akak belajar makan pun dgn org Utara.

      Delete
  6. salam kakyan... mmg terliuq la tgk...terasa2 je mcm dlm mulut sndiri nie

    ReplyDelete
  7. adei.. bab2 coleq ni mmg cannot tahan one... jom la share sama2...!!

    ReplyDelete
  8. I slalu bli mangga potong kt Jusco... N tmbah ASAM LADA dia je.... Ermm sdap tau!!

    ReplyDelete

cliks..cliks