cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Search here too

Friday, June 8, 2012

Sesekali teringin....


Sesekali teringin sangat tekak ni nak makan ...
 Dua bendalah ni..
 Pulut mangga 
dan Pulut Durian..Nikmatnyaaaa.....

30 comments:

  1. Dan gambar2 itu buat saya pula teringin, nampak sangat sedap dan menggamit2 selera.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. he...tetiba ras teringin.. Macam sedap je kan.

      Delete
  2. sekarang memnag ngah musim buah2 han tempatan ne kn kak.. hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey..nowww..mana ada main musim2 lagi.. sentiasa bermusim je kan..

      Delete
  3. Assalam Sis..
    Pulut mangga terbaek tu sis....tengok gambo pun dah selera apatah lagi kalau dapat dimakan hhmmm...

    ReplyDelete
  4. Pulut mangga belum pernah rasa lagi..nampak sedap..

    ReplyDelete
  5. best2...
    minggu lepas br je pekena durian kg...
    tekak masih teringin lg hehe

    ReplyDelete
  6. huarghhhhhhh................:-( hnya mmpu lihat gambar jelah.....

    ReplyDelete
  7. Sedap dah try.
    Selamat berangkat utk bercuti .

    ReplyDelete
  8. aduhh kak
    pulut mangga tuu saya x pernahh merasa kak
    huhuhu mana nak cari kan huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedappp..eh. kan dekat kelantan. cam ne tak pernah cuba ek?

      Delete
  9. assalam azian..yang pulut mangga tu buat cik tak tahan tu

    ReplyDelete
  10. anda buat saya teringin nak makan pulut durian lah! aiyakkk...

    ReplyDelete

cliks..cliks