cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Search here too

Friday, October 29, 2010

Full of activities, makan tetap no 1

A day before, my staff mentioned that we had to do the delivery to SK Assunta2. As promised, we reached there at almost 13.00pm. After everything settled, i went back and brought Yeen to my house for lunch. Makan tu kan penting. Chef CiJu was already prepared the yumm..yumm.. menu..
Masak Lemak Ketam - RM12.00/ kg. Kami beli di Pasar Borong Meru..
Kerabu Mangga. Mangga ni TokNgah sedekah.. Banyak sangat..
Sayur Tumis Tempe.. Ala - ala Jawa sikit..
My staff yang i kidnapped for lunch after business activity. Sempat jamah rezeki di rumah i..Tu dia sedang menceduk Ayam Masam Asam Pedas..
Crysantinum Tea - Teh Bunga Kekwa. Dah seharian berada di luar yang panas, elok minum air ni..
After lunch, i sent Yeen to the office and straight went to the Alpha One. Therapy again for the second day.. Meet new people again. After the therapy, we straight to HPA building to do some or little groceries. Kitarang minum coffee Radix. So, ingat nak ke sini. Nak tengok this new place milik Bumiputra rasa - rasanya milikan orang UTARA. Bangga no.. heee.. Very big building at Laman Seri Business Park. Tengok apa kami belanja di sini..
Berdiri gah
Sekiranya kita redha dengan ketentuan ALLAH, maka kita sedang berpaut pada dahan yang kukuh, sekiranya kita ada keikhlasan di hati maka kita berada di jalan perjuangan.
Coffee Radix memang pilihan kami. Begitu juga garam Halalgel. Been using this garam since 2006. - Model tak terbayar oleh HPA..
One whole organic chicken RM19.00. Cuba lah..Kalau tak i gunakan ayam kampung. Now i beli ayam di sini. INSYALLAH sembelihan betul.
Bagi tokey - tokey biskut or kek, tak boleh belilah tepung dia.. Mahal..heee.. Tapi kalau untuk kegunaan keluarga, tak salah gunakan tepung HPA ni..
Ubat - ubatan. HPA terkenal dengan ubat - ubatannya. Set untuk orang bersalin pun ada.
The interior..
All type of herbs
Pakaian pun diarang ada.. I leh tengok je lah.. No size..
HPA building berdepan dengan Killiney. Kalau lapar, singgah lah sana.. Dekat juga dengan Hajaba.
Saja nak sejukkan mata..
Almost 18.35pm, bila kitarang balik.. Ingat nak layan gak ke Killiney.. Takpe lah next time..Penat dah badan.

No comments:

Post a Comment

cliks..cliks