cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Friday, July 9, 2010

Sesuatu Yang Menyakitkan dan Cukup Menghampakan...

I really dont understand what happen to my blog.....Started dengan travel and food addiction in 2008, but somehow recently in this year blog ni started melompat2..tak tau kenapa..Then with patience i update balik siap copy paste all the old N3s...Sedih memang sedih...Tapi nak buat cam mana...As i said earlier, i want my blog as my diary, my personal diary, which i could keep all the pictures, so everyone could share apa yang aku dan family alami...Kalau album, sure gambar2 dalam nya akan dimakan waktu...tapi i notice that dalam blog ni dia segar aje..sambil aku boleh selit kan sikit2 cerita...well diary lah katakan...cuma diary ni boleh share dengan orang...Not secret....

Last N3..
Well, berbalik cerita pasal blog ni lah, semalam dia buat hal yang aku tak tau kenapa...kalau dulu dia melompat2...Blog yang sudah diupdated dan upgraded tu Yan's Family, Frens, Travel, and Food Journal, langsung tak boleh aku sign in... My email also corrupted...Satu hari aku mengolahnya...Tak tau nak buat cam ne..Dah lah bukan pakar... Aku rasakan yang PC aku ni sebenarnya dah ada segala mak datuk virus lah agak nya..Tau2 aja lah anak2 semuanya pandai dalam hal menguploadimg segala macam games ni...nak buat cam ne...

Last page of the last N3 of my corrupted blog

So, dalam keterpaksaan buat satu lagi tapi aku memang tak boleh nak copy paste lagi blog aku yang lama, so lahirkan blog ini pulak...Tak apa lah..walau pun aku sebenarnya sudah punya teman2 blog yang sudah serasi... Nak buat macamana... So sebagai memulakan blog yang baru, dan sebagai kenang2an, aku load kan blog lama aku ni... dan di sini juga anda sume boleh lagi ke blog aku yang lama...


No comments:

Post a Comment

cliks..cliks