cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Search here too

Monday, December 17, 2012

Senja Nan Indah di Kota Kinabalu

 Senja di Kota Kinabalu... Akan ku ulang lagi..


INDAHNYA CIPTAAN MU YA ALLAH...MASYALLAHH...
*************************
Volume 1, Book 10, Number 507 :
Narrated by Ghailan
Anas said, "I do not find (now-a-days) things as they were (practiced) at the time of the Prophet." Somebody said "The prayer (is as it was.)" Anas said, "Have you not done in the prayer what you have done? Narrated Az-Zuhri that he visited Anas bin Malik at Damascus and found him weeping and asked him why he was weeping. He replied, "I do not know anything which I used to know during the life-time of Allah's Apostle except this prayer which is being lost (not offered as it should be)."

38 comments:

  1. gambar sunset ni kat mana kak? tanjung aru ke? karambunai?

    ReplyDelete
  2. Saujana mata memandang. Cantik dan keindahan ciptaan Allah yg tiada tolok bandingnya. Gambar pun jelas itu yg tambah cantik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. syahdu je kan kak...


      alaaaahh baru belajar2 tangkap kakk..

      Delete
  3. subhanallah......
    hening senja yg mendamaikan..... melabuhkan tirai kehidupan.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. ALHAMDULLILAH dapat kita saksikan keindahannya..

      Delete
  4. cantik...

    Yati
    @mama-iloveu.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. akakkkkkkk...
    bestnyaaaaaaa....rindu lak kat KK

    ReplyDelete
  6. Nice sunset...

    Bila lagi akak nak ripit ke KK ni? hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyaaahhh... so nice.. INSYALLAH the soonest, next year.. heee

      Delete
  7. Cantiknya sunset... Kalau nak pergi lagi kena ajak geng2 yg suka menembak le Kak Yan. Pacak tripod & lepak2 nunggu sunset.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah kann.. macam ada angan2.. hee.. mana tau ek..

      Delete
  8. Kat sini sunset dia memang cantik Kak Yan

    ReplyDelete
  9. Subhanallah...cantikkkk kak..cantik sgt!:)

    ReplyDelete
  10. rindu nk tengok senja kt KK...
    kt mana tu sis..

    ReplyDelete
  11. Cantik gambar-gambarnya dan juga 'sequence'nya. Gambar ke 5 menampakkan kesan matahari yang sungguh menarik ke atas permukaan air (maaf, Pak Temuk bukan nak cuba-cuba jadi macam jurugambar profesional pula). Hehe, ada barang-barang dari kapal-kapal tu yang Yan tunggu, ya? Ceria selalu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang cantik kan Pak Temukk. heee.. macam menanti seseorang dari kapal ye..

      Delete
  12. cantik2 gambar tuh semua...sejuk jer mata memandang...:)

    ReplyDelete

cliks..cliks