Got invitation from my fren for her wedding in Melaka. I pun dah lupa the exact date..Sorry ye dear. Gara - gara load all the pixs then put in a draft and now baru nak publish. So.. cam ni lah jadi nya. But tak pe. As long as i boleh abadikan di sini.
Ni lah wajah gembira pengantin baru.
Tapi sebelum tu i nak cite sikit lah apa berlaku kan sebelum tiba kat sana tu.. Early in the morning kami dah bertolak sebab Hubby ada kerja. Then on the way, 'Anak - anak Sidek' bising nak makan lah kan.. Hubby decided stop kejap kat McDonald. Tak pernah singgah, but we had to sebab nanti semua kelaparan.
I tak hengat lah benda - benda ni. I ingat as burger je lah.
Abang Irfan nak kan waflles. Licinggg..
We continued our journey. Tiba town Melaka. Sukanya i. Actually i dah plan yang kami akan stayed overnite here. Tapi malangnya Hubby cant make it. Lucikily i tak tempah lagi any hotel.
I teringin nak ke sini..Hee.. nak cruise..Tapi tak ada rezeki nampaknya.
Nak ajak anak - anak ke sini..
Nak singgah ke Kampung Morten.. Macam - macam lahhh...
Sampai - sampai je kami terus makan. Tapi hari ni agak panas.
Ada Nasi Jagung kalau tak silap i.
Ada Ikan Kering.
Ayam Goreng.
Ayam Masak apa ni ek?
Dalca
Ni i suka, Tapai Pulut.
Yumm..yumm..
Yang ni unik for me. Gift untuk guest diberi belacan bakar. Bila bukak dalam kereta, mengaum seluruhnya..hee
Kami tak lama spent masa kat sini. Hubby ada keja and we had to rush back. Nanti - nanti je lah kami ke sini lagi.. Apa - apa pun kami semua mendoakan agar Pengantin Berbahagia Hingga Hujung Nyawa. INSYALLAH.