cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Thursday, March 18, 2010

MyEstima Family Day in Cherating, Terengganu, Part 2


Day 2, March 15, 2009


Tidak diberi makan pun tak apa asalkan depa ni dapat berendam.Seharian pun tak kesah..
Pada malam hari telah diadakan majlis makan malam sambil mengutip dana 'Save Gaza'..Manakala waktu pagi telah diadakan majlis telematch. Ada acara tarian 'Poco - poca' menari lah i bagai nak rak.. Seronok gak sesekali buat benda macam ni. Anak - anak pulak sibuk terjun ke kolam..Sebenarnya cuaca hari ini tak berapa baik..Hujan dari malam semalam..Tapi kami redah aje..
Petangnya pula kami ke Awana Kijal untuk makan tengahari/petang/malam..Semuanya pasal hujan yang tidak berhenti - henti dari tengahari lagi. Selepas itu kami ke Mesra Mall yang ada di Kemaman..(kalau tak silap lah). Lama gak kami lepak kat sini..
Ini merupakan malam kedua kami tidur di resort ini.Esok pagi -pagi kami akan berangkat balik.

Day 3, 16 March, 2009

Tengok tu, laut bergelora, hujan turun dengan lebat, berangin - angin, ribut tu..Tapi kami harus berangkat balik ke Kuala Lumpur. Tapi sebelum tu, kami ke Kemaman sekali lagi untuk sarapan pagi..Malas nak makan makanan hotel.
Ni kami sedang menunggu seorang - demi seorang buat check out. Sambil - sambil tu menyembang lah kami.
Tengok tu kami beratur lagi untuk bertolak balik ke Kuala Lumpur. On the way balik tu maka banyak lah singgah menyinggah.
Sempat lak kami berposing ramai - ramai kat rest area.. Meriah mak oi..
Sekali lagi cabaran buat lady driver...Hujan lebat di Karak Highway. Entah macam - macam ayat aku tekan sambil driving.. Mudah - mudahan perjalanan selamat.. Memang menyeramkan drive kat Karak Highway ni.. Convoy kami berakhir di My Mom Chicken Rice House Linda Onn juga.Pengalaman yang amat berharga walaupun kami benar - benar penat..Tapi HAPPY.INSYALLAH ada rezeki, boleh join lai..AMEEN.

No comments:

Post a Comment

cliks..cliks