cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Search here too

Monday, February 20, 2012

I will be away...

I m  heading here tonite with other 8 ladies. Gurlz time..heeee. Nak tidur kat sini.. I balik kampung kejap.. INSYALLAH i will take a real photo of mine.. Tunggu yeee.. I will be away for 5 days. INSYALLAH kita jumpa lagi nanti..


Teka boleh ke????

26 comments:

  1. Semoga bergembira dan selamat walau di mana juga. :)

    ReplyDelete
  2. Salam.
    singgah sini.
    Tengok gambar macam kat Bali. Cuti lagi ke?
    Best nyer.

    ReplyDelete
  3. ALHAMDULLILAH Nieda..cuti sama staffs and geng perempuan.

    ReplyDelete
  4. Ke bali ke yan? Bestnya...enjoy ur holiday k

    ReplyDelete
  5. bali ke kak? wow...selamat bercuti ye..

    ReplyDelete
  6. Wah.... pergi lagi Yan? Nak memboronglah kalau pergi semuanya perempuan...

    ReplyDelete
  7. selamat bercuti yan...mmg cool tmpt ni....:)

    ReplyDelete
  8. Bali!!!!!!!

    Memang best kan Bali ni...dah dua kali saya ke sini...tapi mcm org lain, saya rasa nak lagi ke sini

    ReplyDelete
  9. selamat bercuti kak yan.. semoga selamat pergi dan selamat pulang..

    ReplyDelete
  10. Kayane, Barley!
    Yan jangan lupa paparkan gambar makanan paling 'best' di situ. Dan kalau betul Bali, jangan lupa gambar pokok jati tertua, hehehe. Selamat bercuti.

    ReplyDelete
  11. selamat bercuti2 ye kak...jgn lupekan kami kt sini

    ReplyDelete
  12. Gimik...letak gambar blur ya...tak apa,balik holiday jangan lupa upload gambar yang cantik punyer!

    ReplyDelete
  13. selamat bercuti--cuti.. wahh..tmpat y sungguh mndamaikan...
    \bali?

    ReplyDelete
  14. kakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    kesana ya?? bali...

    alahai.. ayu tumpang happy bila kawan2 gembira..
    untuk diri sendiri selalu mendoakan kebahagian kawan2..

    moga kak diberi kesehateraan y baik2 ya

    ReplyDelete

cliks..cliks