cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Sunday, March 15, 2009

MyEstima Family Day in Cherating, Terengganu, Part 1

Day 1, March 14, 2009

Trip ini adalah convoy pertama yang kami sefamily sertai since join MyEstima Club. Convoy kami ini menuju ke bahagian East Coast. Convoying ini bermula dari Kuala Lumpur menuju ke Terengganu pada March 14, 2009. Seronok sangat. Bayangkan lebih kurang 65 buah Estima beratur - maksudnya moving lah di highway.. Tak yah cite panjang, layan je gambar - gambar ni..
Bermula dari Tesco Ampang, dekat dengan My Chicken Rice Shop Linda Onn. Pagi - pagi lagi sebelum berconvoy, kami dijamu dengan makanan yang telah disediakan oleh pihak pengurusan. Kami makan ala kadar je. Maklumlah, ramai.
Kami sebelum memulakan perjalanan..Kereta kena tampal sticker. No 10..

Cik Timah di Karak Highway..Kereta lain tak boleh masuk you...
Kami singgah makan tengahari di Gambang, Kuantan, Pahang. Berebut - rebut.Maklum saja, memasing kelaparan dan kedai makan tak banyak.. Kami belasah sesungguh..Laparrrrr...

Tiba di Suria Cherating lebih kurang pukul 3 petang. Ingat nak lepak dalam bilik je..Penat tu drive..Ini lah CIk Timah punya Lady Driver..Tengah isi form untuk check in hotel..

Apa - apa pun lepas parking, kita posing dulu.Kenang - kenangan..Tengok tu, yang lain drivernya lelaki, teman dan sorang lagi, lady driver..
Bergambar dengan close friend, Suhaila, her biras, and Chef Ciju. Hubby lak sembang dengan member baik masa sama - sama belajar di KPP/ITM dulu and sampai sekarang, Mejar Tarmizi.
Ini lah kami, sempat lagi gambar - gambar.. Si kecik tu tengah menangis. Ada lah yang tak puas hati tu..Kami ready nak check in...

To be continued....

No comments:

Post a Comment

cliks..cliks