cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Search here too

Saturday, October 22, 2011

Sepetang di Bagan Nelayan, Bagan Datoh

Seronok berada di sini.. Perkampungan nelayan cina yang sudah berubah.. Jom cuci mata. Melihat yang indah pun dah dapat reward dari ALLAH.. Jom kita grab.





Sepetang di sini..

20 comments:

  1. banyak berjalan..luas pandangan...

    best kan kak...
    suasana yang sangat berbeza dgn kehidupan harian kita...

    ReplyDelete
  2. duduk2 kat tepi laut tu..best yee..
    tapi waktu redup..klu panas, membahang yee..

    banyk shopping????..

    ReplyDelete
  3. kak yan...tak nampak mcm kawasan perkampungan cina kan...tadi cik peah ingatkan kg air local bumi...


    Old Trafford Stadium, Manchester

    ReplyDelete
  4. kadang2 jalan2 di perkampungan orang terasa bertuahnya kita...

    ReplyDelete
  5. buat apa kat sini yan?
    bestnya menghirup udara pantai :)

    ReplyDelete
  6. seronok dapat berjalan2 ke tempat orang...pngalaman yg sangat brharga...

    ReplyDelete
  7. Yan..
    sesekali jalan kat tempat ..tengok suasana yg.lain dari tempat kita...seronokkan yan...
    jauh berjalan..luas pandangan...:)

    ReplyDelete
  8. best kan sis...sekali sekala cuci mata dgn different view....tgk kotaraya berbatu bata selalu ni pon jemu jugak hehehe

    ni klau dpt buat potoshoot..cun lah.. :)

    ReplyDelete
  9. Best kan...tenang je perkampungan nelayan...tapi jadi nelayan susah gak...kalu makan angin memang best..hehehe

    ReplyDelete
  10. Betul tu Suzi..

    sesekali kena buat cam tu lahh..Lagipun askar akak dah besar22 dah..

    ReplyDelete
  11. Betul tu Kak Sal.. Tapi cuaca ari tu sedap je..

    Cuma beli ikan basah sikit dan udang geragau..

    ReplyDelete
  12. Kampung diarang cantik peah.. Akak pun suka.

    ReplyDelete
  13. Dela,

    sambil menghargai apa yg kita ada.

    ReplyDelete
  14. Kak Kasihredha,

    saja jenjalan lepas pegi majlis kawin.

    ReplyDelete
  15. Betul tu Azi.. esp anak2 kita tu..

    ReplyDelete
  16. GreenJade..

    betul tu.. photoshoot mmg menarik..

    ReplyDelete
  17. Fadzli,

    nak tukar profesen ke..hee..makan je lah ikan tuu..

    ReplyDelete

cliks..cliks