cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Friday, August 2, 2013

Selamat Menyambut Eid Fitri.....

Assalam semua.. YA ALLAH..just few days yang tinggal sebelum kita menyambut Eid Fitri.. Dan malam - malam terakhir ni tinggal beberapa hari lagi.. sure ramai yang sibuk pada minggu - minggu terakhir ni. macam - macam persiapan.. me, ALHAMDULILAH my hampers done dan delivered already. lega... 

How about persiapan baju raya, kasut raya, biscuits raya.. me.. this is the first time in my life NO BAJU RAYA.. i mean i memang tak buat new baju for this hari raya..and NO REGRET..  i just buat baju for Hubby, beli jubah for Abang Luqman  from Dil yang dibawak dari Egypt, bought baju melayu for Abang 'Imran, and jubah for Abang Irfan which we bought last week kat PKNS. 

dan i rasa i will be off for awhile. no blogging,  no facebooking..no more Skype, no viber (just for certain time lah i guna kan.), also no WeChatting.. bukan lah nak jadi muslimah bagai sangat.. just hanya ingin merasakan masa tu dipergunakan dengan sebaiknya.. mana lah tau.. mungkin ini Ramadan terakhir.. but dua'a kan lah.. kita semua boleh bertemu another ramadan in future..INSYALLAH..mugkin agak susah bagi kita sekarang ni nak berenggang dengan all these.. wechat, viber, whatapps, fb, blog.. but this is my jihad for myself.. not for anybody... but for MYSELF.. dua'a kan i mampu.. 

for all my frens.. in fact for those my silent readers..since lama kita tak akan bersua.. INSYALLAH after raya kot, i will be back here again.  i just wanna wish you guys Happy Eid Mubarak..semoga ALLAH memberkahi Ramadan dan Syawal kita.. menjadikan kita manusia yang lebih baik dan baik di masa akan datang.. 

I mohon ampun dan maaf, kalau ada my N3 yang menyinggung perasaan.. yang tersurat dan tersirat.. semoga kita ALLAH panjang kan umur dan jodoh, INSYALLAH kita jumpa lagi... MAASALAMA...

Harap - harap dapat bertemu wajah dengan KakZakie.. INSYALLAH..


21 comments:

  1. selamat hari raya kak yan. maaf kalau ada terkasar bahasa

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Kak Yan. Kalau balik Singapore jumpa Kak Mida jangan lupa snap gambar banyak2 tau

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya sis...mohon maaf jua yg slalu singgah mengomen kt sini...semoga berbahagia di hari raya nanti...^^

    ReplyDelete
  4. Sama-sama kasih YAN. Semoga apa yang didoakan, yang diingini, dan yang dihajati akan diberkati dan dimakbulkan oleh NYA. Semoga suasana itu akan menjadi lebih indah tahun ini.

    Semoga kita bertemu lagi selepas Raya nanti. Selamat Hari RAya buat YAN sekeluarga, maaf zahir batin juga dari I seikhlas hati.

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya aidifitri maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
  6. Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri Kak Yan :-)

    ReplyDelete
  7. Salam Lebaran buat kakak sekeluarga.Maaf zahir & Batin!
    Kita org balik beraya ke Sandakan 07hb Ogos ni...=)

    ReplyDelete
  8. Mohon maaf dan salam hari raya untuk Kak Yan sekeluarga juga. Semoga perjalanan ibadah akak dipermudahkan. Amiin. Jumpa lagi lepas raya and looking forward for your great raya stories as usual.

    ReplyDelete
  9. Selamat hari raya akk...maaf zahir batin...

    ReplyDelete
  10. selamat hari raya buat akak sekeluarga yer...;)

    ReplyDelete
  11. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat akak sekeluarga.

    ReplyDelete
  12. Macam mana hari ni Yan? Kakak sentiasa doakan moga Yan kembali sembuh dan boleh bergerak ke sana-sini segera.

    ReplyDelete
  13. Akk apa khabr,rietta terbaca d blog kak zakie,akk xshat...rietta doakan moga akk cpat sembuh yea...

    ReplyDelete
  14. Selamat Hari Raya untuk K Yan sekeluarga :)

    ReplyDelete
  15. Taqobbalallahu minna waminkum... Salam Aidilfitri... Maaf Zahir Batin Kak Yan..

    ReplyDelete
  16. thanks to all. sorry i tak leh nak balas all the comments masa ni.. selamat semuanya dah. ramadan sudah, syawal pun sudah.. may ALLAH bless us all..

    ReplyDelete

cliks..cliks