cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Monday, July 12, 2010

Lazy Monday....Happy Monday

Monday starts again...Semuanya rasa malas..Tapi atas sebab2 yang tak aku sangka2, my phone has been disconnected. Dah pun buat payment almost RM380 last few days..Tak tau kenapa..Called careline 1111 katanya cheque kena rejected...Emmm..tak boleh call terus, then terpaksa aku memaksakan diri ke Celcom....After checking, rupa2nya tak tulis complete..Sepatutnya CELCOM MOBILE SDN.BHD. Emmm geramnya...banyak benda tergendala hanya kerana hal macam ni....Gerammm sangat..Welll, penyakit geram ubatnya senang aje...SHOPPING..heee.

Tudung - tudung ni baru dibeli dalam 2/3 bulan lepas..heeee
Semedang aku perhatikan tudung aku semuanya dah tak berapa nak cantik, dah kusam je..aku terus ke Jakel yang ada dekat sebelah rumah aku ni aje...Melabur ke sanalah pulak..Nilah payahnya kalau shopping places berdekatan rumah..MERBAHAYA...Buat pengetahuan semua, Jakel yang terdapat di Shah Alam ini terletak betul - betul di pintu masuk ITM Shah Alam, Section 7.
Ni yang baru dibeli...
Sampai aje di situ, park kereta..Parking space pun menyenangkan. Tak ramai orang pun..Yelah, Monday...Lagipun masih office hour....Senyap sunyi je Jakel..I went straight to Ariani...Shopping tudung..hee... Pilih punya pilih, ada lah beli 4 helai...heee...Terbang RM...Tak pe.. Therapy for Lazy Monday....heeee.....

No comments:

Post a Comment

cliks..cliks