cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Search here too

Wednesday, May 10, 2017

Wordless Wednesday



Tak pernah2 buat wordless wednesday.



You all sama macam i tak?
Sumpahhh..
Pernah kurus melidi. 

Huaaa..huaaaaa..

22 comments:

  1. Ada jer... sebelum beranak kurus dah beranak kembang hiks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha..haa..dah kembang, susah dah nak kurus..

      Delete
  2. Fae bukan lagi pernah tapi memang masih kurus melidi pun. Sedih :(

    ReplyDelete
  3. Hahaha... satu waktu dulu, saiz badan kakcik hanya separun dari sekarang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama lah kakcik..sodih den ni haahh...tak kurus2...

      Delete
  4. tak pernah lah melidi, tapi pinggang 25 tu pernah.
    saya ada ambil gambar kat baju tu jugak....

    ReplyDelete
  5. pernahhhh. tapi sekarang besar gedabak hahaha.

    ReplyDelete
  6. saya tak pernah melidi, skrg dah 30an ni baru reti jaga kesihatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus lah..jgn mcm akak ni..dah kebesaran susah nak kecik kan.

      Delete
  7. Replies
    1. Kanzz..
      Terus tangkap sebab mcm kena kat diri je..heeee

      Delete
  8. X pernah kurus..mcm 2 dh buat x kirus2 badan makin naik ada lah huhhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm sama je kita.. tp size akak lebih vass lg dr JM..

      Delete
  9. sy akan percaya kalau akk tnjk kn gmbr yg kurus melidi tu hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. he..hee... tak de yg sopan.. kalau tak, dah tunjuk dahhh.

      Delete
  10. Lama sudah ku tinggalkan zaman kurus tu AE huhu...

    ReplyDelete

cliks..cliks