cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Search here too

Wednesday, May 27, 2015

Arigato Nipon (5) - Bunga - bunga indah di Kitano


Menyusur jalan sepanjang berada di Kitano adalah suatu yang masih segar di ingatan..hujan di waktu itu menambah rasa segar bila melihat bunga - bunga segar di situ.. i nak belanja gambar je lah.. tak de edit.. so ini adalah fresh.. 


 WORDLESS WEDNESDAY.. tak pernah buat.. tapi ari ni nak buat. (still ada gak words kan). 











































 
















ini dia, 2 kuntum bunga dan seekor kumbang dari Malaya.. jumpa bunga - bunga di Jepang. 

12 comments:

  1. cantik colourful..nampak fresh sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang cantik2 dan segar2 sebab hujan je dan cuaca mmg sejuk sungguh..

      Delete
  2. SubhanAllah, cantik dan segarnya... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dari Korea boleh lah jengah ke sini kakcik.. best.

      Delete
  3. Ya Allah cantiknya Yan... tak berkelip mata memandang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan segar2 kakzakie.. cantik2.. geram tengoknya.

      Delete
  4. assalamualaikum,
    comey kan???? semua tempat ada bunga. pandang rumput pun hati berbunga-bunga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam dear.. memang come sangat..

      hati pun jd ceria dan berbunga riang.

      Delete
  5. Saya pun suka bunga. Banyak juga gambar bunga yang saya tangkap.

    ReplyDelete
  6. Assalam kak yan,
    jepun ni memang meriah dengan mungeeeeeeeeeeeeee jer kan3

    ReplyDelete

cliks..cliks