cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Search here too

Monday, May 24, 2010

Hasil Tangkapan...

Yesterday kan Hubby went for fishing. Worry sangat..yelah pegi ke laut tu..Katanya pegi ke Pulau Angsa..Pergi waktu malam.. Emm..dapat lah i bercontact dengan dia dalam dua tiga kali.. This morning, "knock, knock...."..La...dah sampai rumah..ALHAMDULLILAH...

Sotong dan ikan kembong ni, umpan..banyak lebih, boleh jadi laukk...
Ikan baru sampai...
Ikan merah, ikan gelama, baguk
Ikan sembilang ada dua ekor, emmm asam pedas kita..

Wow!!! banyaknya ikan..I think almost seven kilos tu..Ada ikan merah, jenahak. sembilang. dan gelama... Betul ke hasil pancing ni?? Dia kata tunggu video dia nanti..K lah i believe in u.. Well kalau tengok ikan tu rasa - rasanya tak payah beli ikan sebulan lebih..Hee... Memang banyak...

Emm...ada plan..nanti - nanti nak pergi lagi.. Layan je lahhh.....Sebagai proof dan kenang - kenangan dia memancing, i loadkan gambar ikan yang ditangkap..Ari ni kita makan ikan segar..Best tuu....

No comments:

Post a Comment

cliks..cliks