cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Search here too

Tuesday, September 19, 2017

Makan dan makan di Bandung.


Hari pertama pekena Es Campur.


Semlaam Gado Gado..



Ini Nasi apa tah.



Hari ini kita ke Pasar Baru..
Jommm.

16 comments:

  1. Tak susah nak cari makanan yang kena dengan selera, kan? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh lah kak..tp abah suka makanan Padang..kalau sy semua je boleh bedal.

      Delete
  2. Yang bawah sekali tu lauk dia tempe dengan apa tu AE? Tak dapat agak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tempe, tauhu, ayam goreng Hainom. Nasi tu mcm nasi lemak.

      Delete
  3. waduh kok enak-enak ya buk....ngences sih

    ReplyDelete
  4. Sedapnya... makchaq suka makanan kat Bandung..
    Awal tahun hari tu berpeluang pegi Sumedang, beli tahu Sumedang di tempat asal dia... mak ai.. sedapnya...

    ReplyDelete
  5. Waaahhhh best best... Have fun Kak Yan..

    ReplyDelete

cliks..cliks