cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Search here too

Monday, February 20, 2017

Teaser Mount Bromo, Surabaya


Just back from Surabaya. 
tiba malam tadi. 
at 2.30am sampai rumah. 
Capek banget ibu2 bapak2. 

Memacam nak cerita.
Tapi kita up sikit dulu gambar ye. 
Mount Bromo lah punya gambar. 


Waiting for the sunrising at Penanjakan 1.


Indahnya.. 
Terbit mentari di depan mata. 
MASYALLAHH..
ALLAHU AKBAR.


Setelah mentari beranjak naiknya, kelihatan Mount Bromo and Mount Batuk. 


Ok lah.. 
Mak Bedah gambar berlatarbelakangkan  Mount Bromo yang tengah meluap2 tu. 
Tunggu ye cerita i. 
tak boleh hari ni, tak boleh esok. 
Mungkin jugak bukan minggu depan. 
tunggu ye..
Sebab esok nak tebang lagi. 
Aduiyaiiiii..
Capekkkk..
Dua'akan perjalanan kami nanti selamat dan baik2 ajah yahh.
Ke bumi Indonesia lagi pergi nya. 
daaaaaaa.

26 comments:

  1. wah Bromo.... alahai rindunya nak pergi lagi...suka menikmati keindahan waktu pagi di situ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Something different. Menyaksikan indahnya bumi ALLAH.

      Delete
  2. alaaa akak ni... knape g x ajak? kalu x boleh sy jumpa cleaner opis sy yg duduk kat sn tu hehehehe

    ReplyDelete
  3. Menghantar hero-hero ke sana ke Yan?
    Moga semua berjalan lancar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy ke Bromo dgn staffs..Esok ke Bandung pasal hero2 sy kak zakie..insyallah..

      Delete
  4. SubhanAllah...alangkah indahnya ciptaan Allah...

    ReplyDelete
  5. Subhanallah...cantik sungguh la kak yan. Tq K. Yan sebab share beautiful anugerah Allah kat sini. Dapat juga saya menumpang nikmat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ALHAMDULILAH... nikmat yg tak boleh dinafikan.. rezeki dpt tgk naiknya matahari di sini. n share wt u guys.

      Delete
  6. wahhhhhhh hari ni nak terbang ke mana plak kak yan bestnya!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak ke Bandung selepas ke Surabaya dear..kepenatan banget..

      Delete
  7. Kemarin dari Kasmir, sekarang sudah dari Bromo. Wah Kak Yan memang jalan-jalan terus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Capek Gun..ketiduran terus di kamar hotel..heee

      Delete
  8. asap dari Mount Bromo tu dah bergabung dengan awan 😄 cantik pemandangannya, kak 😍

    ReplyDelete
  9. Mai blog Yan ni best tengok gambar tempat2 cantik...
    Tak puas tengok gambar Kashmir.. sambung gambar Mt Bromo pulak..

    Untung jadi staff Yan.. boe selalu bawak jalan2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti i sambung sikit pasal Kashmir then will blog about Surabaya trip ye.

      nak keje dgn i pun boleh lah. heeee

      Delete
  10. Cantik alam ciptaan Ilahi..Subhanallah..

    Apa kabar,,lama tak jumpa dialam maya ini..

    ReplyDelete

cliks..cliks