cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Search here too

Wednesday, November 5, 2014

Cakes of the day - Jom jamu mata.




Chef CiJu membaking lagi.. semuanya yang ditempah orang.. sedihhh..












Ini cuppies yang ditempah.. ada balance, so kami merasalah..


VANILLA GANACHE WITH SALTED CARAMEL. 







our friend bukan hanya tempah cuppies, but also the whole cake.. 








RED VELVET AND DEVIL'S  CHOCOLATE CAKE WITH SWISS MERINGUE BUTTER CREAM






tup - tup Chef CiJu terlebih buat Red Velvet.. terus dia jamu kat kami sefamily..







RED VELVET TOPPED WITH KINDER BUENO DRIZZLED WITH SALTED CARAMEL






tapi ini yang paling i suka..





VICTORIA SANDWICH CAKE 




Selamat Makan...



32 comments:

  1. sedappppnya.. sambil tgok gambar terus telan liur.. huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sedap Ahlam... selalu customers puas hati..

      Delete
  2. Memang menyelerakan semua tu....buat orang terliur je k yan ni....

    ReplyDelete
  3. Victoria sandwich kek tu memang sedap sebab kak zai pernah buat masa raya haji tempohari.

    ReplyDelete
  4. memang beruntung sapa yg pandai buat ni kan ^_^

    ReplyDelete
  5. Sangat heaven bagi penggila dessert macam kita ni kak yan!

    ReplyDelete
  6. oh tidak oh tidak oh tidak... my eyesss... baru balik jogging dah nampak kek kek seribu menggoda... hahaha iman tipis sangat kalau bab makan nih...

    salam kenal dan salam singgah

    ReplyDelete
  7. beruntungnya ada "bakery" dalam rumah...
    moh kita berjiran:-))

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum Yan,

    Menyelerakan itu semua. hari hari makan buley kasi badan naik bam bam... ngeeeee

    ReplyDelete
  9. Ngencesss tengokkk... tak menahann.. hehehehe..

    ReplyDelete

cliks..cliks