cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Search here too

Tuesday, June 22, 2010

Weekend Activities - Part 3 wedding in Taman Sri Andalas

Ini N3 sambungan Part 1 dan Part2..Cousin's hubby sambut menantu buat kali kedua...So, we went there, Taman Sri Andalas, Kelang at almost 14.00pm. Perut mmg lapar.Terus lunch..Makan nasik minyak..Tapi kan kalau kenduri kat bandar ni, pukul 3 je orang dah tak ramai..Kalau kat kampung, mau sampai pukul 17.00ptg...Sedara mara pun dah tak nampak muka..

Congratulation to the bride and groom.
Tak perasan entah bila Abang Luqman amik gambar ni

Photo with pengantin and mak bapak pengantin
Green diarang punya theme color
Untung mereka kerana ada padang bola yang membolehkan para jemputan meletakkan kenderaan mereka..

Kejap je kami kat sini..Kata orang Jawa, kami ni walau sedara, macam 'dayuh'... Not really close.. Kalau bersembang pun maca fake je..Dah tu bila balik, banyak lah makan 'ketupat' dengan hubby.....Apa - apa pun akan i abadikan gambar- gambar kami kat sini...

No comments:

Post a Comment

cliks..cliks