cliks..cliks

Pages

Followers

Intai - intai sini

Wednesday, June 16, 2010

ReUnIoN wItH mY eX sTuDeNt - SK JALAN PEEL..

After almost a month, Eyqn and Akram - my ex students of Sekolah Kebangsaan Jalan Peel, made some arrangement to do the reunion, akhirnya impian terlaksana on Saturday, June 15, 2010, at Pavillion, Kuala Lumpur..

Once reached there, tengok everyone kinda ready nak makan.. Really shocked that everyone looked so different. Semuanya dah grown up...Ada yang dah jadi mak orang. ALHAMDULLILAH...Kembang rasa hati. Kebanyakannya sedang belajar.. Dan bakal jadi sombody... Ada jugak yang dah bekerja... Happy jugak dapat jumpa Anita, cikgu yang sama - sama mengajar dulu... Almost 5 or 6 years tak jumpa Anita...


Dah lama tak jumpa Anita almost 6 years dah..

Bujang - bujang dah..

Pizzas

Before the event, i promised Eyqn that i would bring the cupcakes with the names on it..Unfortunately, my health condition was not really good..Thought, i could buy one whole cake.. Pun tak ada rezeki... Apa yang termampu, terpandang one box of Ferrero Rocher kat dalam container for the hamper.. Grabbed it dan langsung got in the car..Hubby sent me to KL...

Khyusuk depa dengar temberang i..

Anak dara dengan mak dara.Tapi mak dara still look young kan..

Bujang comel. Haqq

Really had good time

Tak cantik gambar Eyqn, delete tau...

Nabila, dulu rajin tolong saya angkat buku ..TQ dear..

Gurlzz

Engineer to be.. AMEEN

Nak gambar gak ye..

Last sekali, cameraman ni baru request nak gambar sama...TQ dear..

Dengan anak - anak bujang I

Ni lak anak - anak dara I


Mimi, anak dara pendiam dan pemalu..

Sama tinggi dan berdiri dengan cikgu..


Cerita sikit pasal anak - anak murid ini ni lah..

1. Akram - orangnya senyummmm je.. tak banyak cakap.

2. Eqyn - juga sama.. tak banyak cakap.. Rupa pun tak banyak berubah, malah macam tak berubah langsung...

3. Syakirah - makin cantik..pernah jumpa 2 atau 3 kali kat Shah Alam..student yang rajin

4. Nabila - juga semakin cantik..member baik Syakirah kan..Mcm belangkas masa sekolah

5. Azhar - excited sangat dia nak jumpa cikgu especially after adding me kat FB - really appreciate sangat atas ingatan.

6. Mimi - jumpa dari dulu sampai sekarang pendiam..perhatikan orang je... tp dalam FB, cikgu tengok meriah juga lah...

7. Azwati - terkejut saya pasal saya tak berapa perasaan. Tapi bila dah bersembang lama, baru saya perasaan. Memang tak berubah...banyak cakap..Jadi ibu yang tabah ye Azwati...

8. Mardhiah - so sweet sekarang..Rupa - rupanya dah nak kahwin..Nanti jangan lupa jemputnya.. (Eh..nak jemput ke? hee)

9. Intan - senyuman yang tak pernah lekang. Still comel.. Makin ramah..

10. Liyana - grown up dah sikit.. Kalau dulu cikgu asyik marah awak ye.. Sampai kenal2 dengan mak nya..Tapi happening lah Liyana.

11. Yusri - cameraman ni semakin tinggi..Pun pendiam dan pemalu saya noticed.. Tak tau lah pulak kat luar kan..

12. Reza - orang nya tetap tak berubah..tetap comel..

13. Haqq - sweet little one.. kiut antara ramai2..tapi dah pandai bercakap..senyum tak putus2..

14. Redzuan - orang yang tak kenal saya walaupun saya mengajar dia..sedih , hiks..hiks..tapi dah besar dah..

15. Muis - walau saya tak mengajar, tapi saya perasan siapa dia..cuma he looks so different..Macam bapak orang dah..

16. Ieza - memang saya tak brape perasan muka dia zaman saya ajar..sorry ye dear..

17. Danisha Qistina (nama FB) - sorang lagi anak dara yang saya tak ingat.. pun mintak sorry.. Lagipun you look totally different

18. Zam - kelas lain kan.. tapi dah approve cikgukan

Ok guys..so happy to meet you..Kalau ada rezeki kita jumpa lagi.. INSYALLAH.. kalau jumpa kat luar, tegur - tegurlah ye...

No comments:

Post a Comment

cliks..cliks